fonty pro LaTeX

Ondrej Rusek rusek at gybon.cz
Fri Jun 22 12:10:06 CEST 2001

Zdravim,
chtel bych poprosit o radu v nasledujicim. S TeXem (spis LaTeXem) se
zname asi 1/2 roku - knizka od p. Rybicky (diky za ni), skripta CVUT a
neco dokumentace k nekterym balikum..... tedy zadny odbornik.

Nicmene bych potreboval sazet nadpisy clanku v jakemsi sborniku
nejakym ozdobnejsim fontem nez je Knutuv fantasticky Computer Modern.
Sice jsem vyzkousel nejaka PostScriptova pisma, kt. jsou primo v
distribuci teTeXu - ale rad bych jeste neco jineho.

Co bych konkretne poterboval:
- odkazy, kde se daji sehnat ruzna pisma pouzitelna v ceskem LaTeXu
- nejaky manual (odkaz), kde se doctu jak nove pismo do LaTeXu
  doinstaluji a pouziji (z knizky p. Rybicky jsem to dost dobre
  nepochopil)
- nejaky clanek (namual), pomoci kt. bych si udelal predstavu o pismech
  jako takovych - PostScriptova, metafontova, TrueTypova.... nemam v
  tom jasno -  a jak je pouzit v LaTeXu (lze-li)
- pokud se ptam na trivialni veci, tak se omlouvam.....

Diky.
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek at gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/