Draft verze obrazku

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Jun 5 13:40:45 CEST 2001

> To by Vam ani nestacilo, jeste by to chtelo nejakou dobrou ucebnici
> PostScriptu a popis formatu JPEG. Abyste nemusel vse programovat od nuly,
> psan v PostScriptu a je k nemu ridici skript v perlu. Nevim, zda stoji za
> zverejneni, ale pokud je zajem, pridam ho nekam na svuj server.
> Zdenek Wagner

Bylo by to urcite zajimave. Priznam, ze prevod pomoci jpeg2ps (dekuji p.
Sojkovi) se ukazal byt dostatecne jednoduchy.

Nicmene s GS prisla spousta souboru PS, ktere nejdou zobrazit a evidentne
"neco" delaji. Tak jsem chtel videt, ja to funguje. Ale rozhodne v tom
nehodlam delat. Takze jestli budete mit chvilku a date to na web, bylo by to
zajimavy.

Petr Aubrecht