Draft verze obrazku

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jun 8 09:38:35 CEST 2001

On Tue, 5 Jun 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Nicmene s GS prisla spousta souboru PS, ktere nejdou zobrazit a evidentne
> "neco" delaji. Tak jsem chtel videt, ja to funguje. Ale rozhodne v tom
> nehodlam delat. Takze jestli budete mit chvilku a date to na web, bylo by to
> zajimavy.

V nekterych souborech jsou makra, ktera potrebuje GS pro svoji cinnost, v
jinych jsou makra pouzitelna pro nejruznejsi ucely. Protoze nektera z ich
dodali nezavisli prispevatele, neni vzdy dokumentace uplne dobra. Za
zminku vsak urcite stoji getafm.ps (a je k tomu i nejaky podpurny skript,
dokonce i davka pro DOS), pomoci nehoz muzete k fontu vygenerovat AFM
(ovsem bez kerningu a ligatur, ty lze najit v PFM).

> Petr Aubrecht

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/