Draft verze obrazku

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jun 4 09:08:03 CEST 2001

On Fri, 1 Jun 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Omlouvam se, ze stale odbiham od puvodniho tematu, ale muzu se zeptat, jak
> se to da udelat? Vkladani EPS umim a na ostatni formaty jsem se neodvazil.
> Jestli je to dostatecne jednoduche (rekneme gswin32 param1 param2 ...),
> strasne by me to zajimalo. Ale cist kvuli tomu manual na GS se mi nechce.

To by Vam ani nestacilo, jeste by to chtelo nejakou dobrou ucebnici
PostScriptu a popis formatu JPEG. Abyste nemusel vse programovat od nuly,
muzete vzit za zaklad viewjpeg.ps. Musite vedet, jak se pouziva /DCTDecode
filter a jak se pripravi data pro operator image nebo colorimage, jak se
pracuje se soubory. Stejne to chce alespon zhruba procist PostScript
Language Reference Manual (verze 3 ma asi 800 stran). Muj konvertor je
psan v PostScriptu a je k nemu ridici skript v perlu. Nevim, zda stoji za
zverejneni, ale pokud je zajem, pridam ho nekam na svuj server.

> Dekuji
>     Petr Aubrecht

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz