Draft verze obrazku

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Fri Jun 1 20:43:14 CEST 2001

On Fri, Jun 01, 2001 at 03:32:43PM +0200, Petr Aubrecht wrote:
> > zobrazit obrazky v nekterych jinych formatech. Je to udelano tak, ze se
> > pomoci vhodnych PS operatoru prevede obrazek na operator image s
> > prislusnymi daty. Nechal jsem se tim inspirovat a pouzivam GS na prevod
> > JPEG->EPS.
> > Zdenek Wagner
>
> Omlouvam se, ze stale odbiham od puvodniho tematu, ale muzu se zeptat, jak
> se to da udelat? Vkladani EPS umim a na ostatni formaty jsem se neodvazil.
> Jestli je to dostatecne jednoduche (rekneme gswin32 param1 param2 ...),
> strasne by me to zajimalo. Ale cist kvuli tomu manual na GS se mi nechce.

Je to mala utilitka, je na CTAN
http://www.cstug.cz/cgi-bin/ctan?jpeg2ps

$ jpeg2ps
jpeg2ps V1.8: convert JPEG files to PostScript Level 2.
(C) Thomas Merz 1994-1999

usage: jpeg2ps [options] jpegfile > epsfile
-a        auto rotate: produce landscape output if width > height
-b        binary mode: output 8 bit data (default: 7 bit with ASCII85)
-h        hex mode: output 7 bit data in ASCIIHex encoding
-o <name> output file name
-p <size> page size name. Known names are:
          a0, a1, a2, a3, a4, a5, a6, b5, letter, legal, ledger, p11x17
-q        quiet mode: suppress all informational messages
-r <dpi>  resolution value (dots per inch)
          0 means use value given in file, if any (disables autorotate)

--ps