Draft verze obrazku

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Fri Jun 1 15:32:43 CEST 2001

> zobrazit obrazky v nekterych jinych formatech. Je to udelano tak, ze se
> pomoci vhodnych PS operatoru prevede obrazek na operator image s
> prislusnymi daty. Nechal jsem se tim inspirovat a pouzivam GS na prevod
> JPEG->EPS.
> Zdenek Wagner

Omlouvam se, ze stale odbiham od puvodniho tematu, ale muzu se zeptat, jak
se to da udelat? Vkladani EPS umim a na ostatni formaty jsem se neodvazil.
Jestli je to dostatecne jednoduche (rekneme gswin32 param1 param2 ...),
strasne by me to zajimalo. Ale cist kvuli tomu manual na GS se mi nechce.

Dekuji
    Petr Aubrecht