Draft verze obrazku

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Jun 1 09:54:09 CEST 2001

On Fri, 1 Jun 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Nejsem odbornik a do GS ani do Yapu nevidim.
> Muj osobni nazor je, ze GS umi i jine formaty obrazku, nez jen PS a umi ho
> konvertovat do nejakeho jednoducheho, ktery uz Yap snadno nacte a zobrazi.
> Yap by se tak nemusel starat formaty, o zoomovani ap.
> Pokud to tak je, pak je to ukazka hodne muziky za malo penez (byt to neni
> nejrychlejsi, ale na to jsme my windowsari zvykli).

GS je interpret postscriptu, a proto zadne jine graficke formaty neumi. V
distribuci vsak najdete postscriptove programky, ktere dovedou primo
zobrazit obrazky v nekterych jinych formatech. Je to udelano tak, ze se
pomoci vhodnych PS operatoru prevede obrazek na operator image s
prislusnymi daty. Nechal jsem se tim inspirovat a pouzivam GS na prevod
JPEG->EPS.

> Petr Aubrecht

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz