No subject - cislo posledni stranky

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Jul 17 14:59:00 CEST 2001

On Tue, 17 Jul 2001, Polach Josef wrote:

> Dekuji, neco na tom bude, ale mezitim jsem prisel jeste na dalsi veci:
>
> Kdyz ten soubor last.tex otevru a nactu do nej to cislo, musim jej pak zavrit, jinak \input nefunguje. V TBN jsem nasel, ze se to dela pomoci \closeout a za tim je ctyrbitove cislo. Protoze jsem se nikde nedohrabal, jake to cislo ma byt a podle ceh

\closeout chce stejne cislo, ktere bylo pouzito v \openout. Nejlepsi je
pouzit \newwrite, ktere vlozi nove nepouzite ctyrbitove cislo do zadaneho
makra.

Mimochodem, \openin otevre bez chyboveho hlaseni i neexistujici soubor.
Podminka \ifeof pak vrati okamzite konec souboru. Pokud na konci souboru
nejste, pak je jiste, ze soubor existuje a muzete jej nacist primitivem
\input.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/