No subject - cislo posledni stranky

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Tue Jul 17 14:49:01 CEST 2001

Dekuji, neco na tom bude, ale mezitim jsem prisel jeste na dalsi veci:

Kdyz ten soubor last.tex otevru a nactu do nej to cislo, musim jej pak zavrit, jinak \input nefunguje. V TBN jsem nasel, ze se to dela pomoci \closeout a za tim je ctyrbitove cislo. Protoze jsem se nikde nedohrabal, jake to cislo ma byt a podle ceho to poznam, zkousel jsem od 0 do 15, ale bylo to na nic, nakonec jsem to trapne obesel.

Pomohl jsem si tak, ze nacteni cisla posledni stranky dam tesne pred \bye, s ukoncenim \TeX u se soubor uzavre a pri dalsim projeti to z nej v pohode nacte.   Puvodne jsem chtel zjednodusit a zprehlednit vlastni text a co nejvice definic natlacit do pomocneho souboru, ktery by se mi navic hodil i pro budouci podobne kousky. Zkratka \TeX zatim tak dobre neumim, musim delat drobne ustupky.

Nakonec jeste -- nevite o nejake knizce, ktera by byla necim mezi Jemnym uvodem do TeXu (Doob) a TBN (Olsak)? Prvni je dost pro zacatecniky a vycerpal jsem jeji moznosti, druha je pro mne misty nepochopitelna a chybi mi tam nektere priklady, mnoha konstrukcim nerozumim\dots \ Je to jako z materske skoly rovnou na fakultu :-)

Je to hloupe porad nekde neco lovit a nemit se koho zeptat. Pak se clovek nevyspi a rano do mejlu nenapise ani predmet. Pardon.

Preji hezky den

Josef