Problem s fonty v EPS obrazcich

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Thu Jul 5 16:54:45 CEST 2001

Lubos Kloc <kloc at ipm.cz> writes:

> Nemyslim, ze by existoval universalni psfonts.map,
> ktery by byl "v poradku" pro kazdy system. Odkazuje
> na systemove zdroje (fonty) a jeho obsah by tedy
> mel byt prizpusoben danemu systemu (distribuce,
> volby pri instalaci....).

Ze zvedavosti jsem zkusil, kolik .pfb fontu uvedenych v psfonts.map mi
chybi - v SuSE Linuxu 7.2 jich chybi pomerne hodne. Experimentoval jsem
s nasledujicim skriptem, ktery radky s odkazy na neexistuji .pfb fonty
vyradi. (Mohou tam byt chyby, nijak hloboce jsem nad tim nebadal.)

$ cat psfonts.awk
# Don't print lines in psfonts.map which refer to nonexistent .pfb files.
# Usage: awk -f psfonts.awk < /usr/share/texmf/dvips/config/psfonts.map
{
    if ($0 ~ /<.*pfb/)
	{
	    file = $0;
	    gsub("^.*<", "", file);
	    if (system("kpsewhich " file " >/dev/null") == 0)
		print $0;
	}
    else
	print$0;