Problem s fonty v EPS obrazcich

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jul 4 11:23:18 CEST 2001

Jiri Zelinka wrote:

> Navrhovana reseni mne napadla taky ale moc mi nevyhovuji z nasledujicch duvodu:
> 1) Font nemam, na internetu jsem ho nenasel a kupovat ho nehodlam.
> 2) V okamziku, kdy se objevi jiny obrazek s jinym neznamym fontem, budu muset opet
> upravovat psfonts.map. Vzhledem k tomu, ze tech obrazku se v danem souboru
> zpracovavaji stovky, radsi bych se tomu vyhnul.
>
> Pokusim se jeste jednou vysvetlit, o co se mi jedna:
Myslim, ze chapu o co se vam jedna, ale odpoved neznam.
Spis jsem se vas snazil presvedcit, ze uprava psfonts.map
je spravnejsi cesta. Nahrada nejakym default fontem
(to byva Courier) muze skoncit dost katastrofalne.
Definice nahradniho fontu s podobnym rezem mne
pripada daleko vhodnejsi. Nepripada mne pravdepodobne,
ze by kazdy ze stovky obrazku obsahoval nejaky
jiny (na Vasem systemu nedostupny) font. Takovych pripadu
bude spis jen par. (Pokud ovsem ty obrazky nejsou
ukazkami fontu, pak by ale jakakoliv substituce
postradala smysl.)

                      Lubos Kloc