testovani a data pro TL6 (fwd)

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Jul 3 10:36:57 CEST 2001

Vazeni kolegove,

lihne se dalsi verze TeXlivu, zrejme s oznacenim TL6.
Petr Sojka poslal do vyboru CSTUGu nalehavou zpravu s pozadavkem o
testovani (viz nize). Protoze ja na to momentalne nemam moc casu (delam
jak sroubecek na podpore Stormovych fontu) a protoze si myslim, ze cim
vice lidi bude testovat, tim lepe, rozhodl jsem se tu vyzvu preposlat do
tohoto listu, zvlaste pak v souladu s textem: "dejte testovat co
nejsirsimu okruhu odborniku".

Jinak, Petr Sojka v dalsim dopisu jeste upozornil, ze aktualni verze se
prekotne meni na:

http://www.tug.org/texlive/tlprod/Images/

zatimco nize zminene URL http://sun2.dante.de/ momentalne zadne image
neobsahuje.