Problem s fonty v EPS obrazcich

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jul 3 12:38:03 CEST 2001

Jiri Zelinka wrote:

> Prave o automaticke nahrazovani fontu se mi jedna. Co se tyce dani do poradku
> souboru psfonts.map, tak se jedna o originalni soubor distribuovany s dvips a
> jako takovy je, predpokladam, v poradku. Problem vidim v tom, ze obrazek
> pouziva fonty (patrne z MSWin), pro nez neexistuje prislusny pfb soubor a ja
> nemam naladu ani cas zjistovat, jak se dela.

Nemyslim, ze by existoval universalni psfonts.map,
ktery by byl "v poradku" pro kazdy system. Odkazuje
na systemove zdroje (fonty) a jeho obsah by tedy
mel byt prizpusoben danemu systemu (distribuce,
volby pri instalaci....).

Podle meho nazoru je v dane situaci mozne jedno
ze dvou reseni:
1) Doinstalovat chybejici font
nebo
2) Upravit psfonts.map (definovat nahradu
   z existujicich fontu)
Kazde jine reseni mne nepripada korektni.

                            Lubos Kloc