Problem s fonty v EPS obrazcich

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Jul 3 12:21:51 CEST 2001

On Tue, 3 Jul 2001, Jiri Zelinka wrote:

> Prave o automaticke nahrazovani fontu se mi jedna. Co se tyce dani do poradku
> souboru psfonts.map, tak se jedna o originalni soubor distribuovany s dvips a
> jako takovy je, predpokladam, v poradku. Problem vidim v tom, ze obrazek
> pouziva fonty (patrne z MSWin), pro nez neexistuje prislusny pfb soubor a ja
> nemam naladu ani cas zjistovat, jak se dela.

Bud je font volne dostupny, pak se prislusny PFB najde nejspis nekde na
Internetu, nebo se musi koupit. Pak se vlozi do adresare, kde jej dvips
ocekava. Soubor psfonts.map jen ke jmenu fontu, jak jej zna TeX, prida PS
jmeno. V pripade fontu, ktere nejsou rezidentni v tiskarne, prida jeste
jmeno souboru.

> Jiri Zelinka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz