Problem s fonty v EPS obrazcich

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Jul 3 12:12:34 CEST 2001

Lubos Kloc wrote:

> Mozna by slo presvedcit dvips, aby nahrazoval vsechny fonty
> ktere nenajde, ale zase by Vas to nenutilo dat si
> psfonts.map do poradku.
>
>                               Lubos Kloc

Prave o automaticke nahrazovani fontu se mi jedna. Co se tyce dani do poradku
souboru psfonts.map, tak se jedna o originalni soubor distribuovany s dvips a
jako takovy je, predpokladam, v poradku. Problem vidim v tom, ze obrazek
pouziva fonty (patrne z MSWin), pro nez neexistuje prislusny pfb soubor a ja
nemam naladu ani cas zjistovat, jak se dela.

Jiri Zelinka