Problem s fonty v EPS obrazcich

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Tue Jul 3 10:28:44 CEST 2001

Jiri Zelinka wrote:

> Preji hezky den.
>
> Mam obrazek v EPS, ktery obsahuje fonty ArialMT. Pri jeho zacleneni do
> TeXovskeho zdrojaku a naslednem zpracovani pomoci dvips se hend na
> zacatku objevi hlaseni
> '! Couldn't find header file ma1r8a.pfb',
> cimz zpracovani konci. Predpokladam, ze zmineny soubor se hleda diky
> tomu, ze v souboru psfonts.map se vyskytuje radek
> 'ma1r8r ArialMT "TeXBase1Encoding ReEncodeFont " <8r.enc <ma1r8a.pfb'.
> Po jeho odpoznamkovani (hrozne slovo, pardon) se sice objevi varovani o
> [...]

No, mne to pripada jako naprosto spravne a logicke chovani.
psfonts.map slouzi k tomu, aby dvips vedel, ktere fonty
v pocitaci najde. Pokud jeho stav neodpovida tomu,
co v pocitaci mate, je jeho uprava na miste.

Mozna by slo presvedcit dvips, aby nahrazoval vsechny fonty
ktere nenajde, ale zase by Vas to nenutilo dat si
psfonts.map do poradku.

                              Lubos Kloc