Problem s fonty v EPS obrazcich

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Jul 3 10:12:34 CEST 2001

Preji hezky den.

Mam obrazek v EPS, ktery obsahuje fonty ArialMT. Pri jeho zacleneni do
TeXovskeho zdrojaku a naslednem zpracovani pomoci dvips se hend na
zacatku objevi hlaseni
'! Couldn't find header file ma1r8a.pfb',
cimz zpracovani konci. Predpokladam, ze zmineny soubor se hleda diky
tomu, ze v souboru psfonts.map se vyskytuje radek
'ma1r8r ArialMT "TeXBase1Encoding ReEncodeFont " <8r.enc <ma1r8a.pfb'.
Po jeho odpoznamkovani (hrozne slovo, pardon) se sice objevi varovani o
nenalezeni fontu ArialMT, nicmene se provede substituce nejakych default
fontu a dvips vesele pokracuje v cinnosti. Nedalo by se nastavit obdobne
chovani dvips, aniz bych se musel hrabat v souboru psfonts.map?
Predem dekuji za kazdou radu ci podnet.
Podotykam, ze obrazek jsem dostal hotovy a rady ohledne nastaveni pri
jeho tvorbe mi nepomohou.

Jiri Zelinka