Problemy s PS2PDF a xpdf

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon Jan 29 15:29:19 CET 2001

On Mon, 29 Jan 2001, Martin Bruchanov wrote:

> Dobry den,
>
> pokousim se vytvorit PDF dokument nasleducici cestou:
> 1. Z M$-Wordu tisknu do souboru na PS tiskarne HP2100TN
>     Vysledny soubor je bezproblemu cinelny v GS jak ve MS-Win,
>     tak XWin.
>
> 2. Prekonvertuji pomoci linuxoveho ps2pdf, bez jakychkoli
> parametru. Zdroj v PS ma asi 84 stran a velikost 6MB (obsahuje
> bitmapove obrazky). Vysledne PDF ma polovicni velikost.
>
> Kamen urazu je ten ze, kdyz to PDF zobrazim v xpdf, tak je
> text ruzne rozhazeny a nepouzitelny, pokud ovsem zobrazim
> [...]
Podivejte se v Acrobatu ve file/document information, zda jsou fonty
vlozene v dokumentu (embedded nebo embedded subset). Vim zcela bezpecne,
ze Times-Roman v Acrobatu 4 ma jinou metriku nez Times-Roman v Acrobatu 3,
prestoze jsem Acrobatem 4 vyrabel PDF kompatibilni s Acrobatem 3. Bohuzel
SW dosel tak daleko, ze Times-Roman od firmy Adobe nemusi byt totozny s
fontem Times-Roman od firmy Adobe(!!!)...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/