Problemy s PS2PDF a xpdf

Martin Bruchanov bruchm at racom.cz
Mon Jan 29 15:13:18 CET 2001

Dobry den,

pokousim se vytvorit PDF dokument nasleducici cestou:
1. Z M$-Wordu tisknu do souboru na PS tiskarne HP2100TN
    Vysledny soubor je bezproblemu cinelny v GS jak ve MS-Win,
    tak XWin.

2. Prekonvertuji pomoci linuxoveho ps2pdf, bez jakychkoli
parametru. Zdroj v PS ma asi 84 stran a velikost 6MB (obsahuje
bitmapove obrazky). Vysledne PDF ma polovicni velikost.

Kamen urazu je ten ze, kdyz to PDF zobrazim v xpdf, tak je
text ruzne rozhazeny a nepouzitelny, pokud ovsem zobrazim
v MS-Windozim Acroreaderu je vse v naprostem poradku.

Takze, kde je chyba? Delam neco spatne ja nebo mam zahodit xpdf
a naistalovat Acrobat Reader pro Linux? Nerad bych uzivateli
stazivsimu si dokument z www privodil nemile prekvapeni :)

A jeste jeden dotazecek, kde zjistit zda jsou v PS souboru
pridany fonty nebo nikoliv, treba je to misto nejak %%oznacene :)

Dekuji

Martin B.