Problemy s PS2PDF a xpdf

Viktor Ber viktor at cesnet.cz
Mon Jan 29 15:29:45 CET 2001

> 2. Prekonvertuji pomoci linuxoveho ps2pdf, bez jakychkoli
> parametru. Zdroj v PS ma asi 84 stran a velikost 6MB (obsahuje
> bitmapove obrazky). Vysledne PDF ma polovicni velikost.

Pod linuxem muzete take vyzkouset utilitku PStill:

Visit the PStill home page
http://www.this.net/~frank/PStill.html for more information.

> Kamen urazu je ten ze, kdyz to PDF zobrazim v xpdf, tak je
> text ruzne rozhazeny a nepouzitelny, pokud ovsem zobrazim
> v MS-Windozim Acroreaderu je vse v naprostem poradku.

S xpdf rovnez nemam nejlepsi zkusenosti, ten Acrobat pro Linux je lepsi,
mozno tez pouzit gv/ghostview ve spolupraci s nejakou soucasnou verzi
Ghostscriptu.

Viktor Ber