Elipsa?

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Jan 25 16:16:20 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001, Jaromir Kuben wrote:

> Souhlasim, ze prime pouziti metapostu ma vetsi moznosti.
> Na druhe strane zacatecnik v metapostu asi nema sanci
> vytvorit to, co tento balik nabizi. A hlubsim zajemcum
> o metapost doporucuji studium zdrojoveho kodu - lze se
> tam naucit spoustu peknych a netrivialnich obratu a triku.
> Chce to ovsem hlubsi znalosti texu a metafontu/metapostu,
> ale stoji to za to.

Mozna by bylo zajimave srovnat mfpic a PSTricks. V PSTricks take pisu
pomoci TeXovych maker, ale vysledkem jsou primo \special pro PS ovladace
(ktere v pripade pouziti metapostu stejne potrebuji). Nemusim ovsem vedet,
jak se na mem pocitaci pouziva metapost a dokonce ho ani nemusim mit.

> Cilem tohoto baliku je poskytnout uzivatelsky prijatelne rozhrani
> zajemcum, kteri se nechteji ucit metafont/metapost, ale potrebuji
> vytvorit rychle a kvalitne urcite typy obrazku (urcite to neni
> urceno na trojrozmerne stinovane objekty). Pokud venujete nejakou
> chvili dokumentaci a ukazkam, zjistite ze moznosti baliku jsou
> prekvapive rozsahle.

To delaji PSTricks taky a myslim si, ze zvladnou i 3D (protoze PS ma fill,
clippath a jine uzitecne operatory).

> Zdravi
>          Jaromir Kuben

Zdenek Wagner