Elipsa?

Libor Dvorak dvorak at ugn.cas.cz
Thu Jan 25 14:49:32 CET 2001

Jaromir Kuben wrote:

> Doporucuji opet to, co dnes uz jednou - balik mfpic. Je na CTAN anebo
> primo od autora sbalene: http://comp.uark.edu/~luecking/tex/mppic.html.
> Obsahuje podrobnou dokumentaci a ukazky. Vystup je mozny do metfontu
> nebo metapostu. Je urceno pro plain, amstex, latex(2e), pdf(la)tex, ...
> Zdrojovy kod se pise primo do texoveho zdrojaku.
> Casem se ve Zpravodaji CSTUGu snad objevi cesky manual.
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Pokud jde pouze o nakresleni par jednoduchych elips,
lze souhlasit. Moznosti mfpic jsou nicmene znacne
omezene, velmi brzy jsem pri pouziti tohoto baliku
narazil a od te doby jsem proti nemu zaujaty ;-).
Jestli budete obcas neco kreslit, doporucuji naucit
se MetaPost a psat primo v nem.

                                         Libor Dvorak