Elipsa?

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jan 25 14:24:03 CET 2001

Peter Kusnirak píše:

> Zdravim vsetkych,
>
> som tu novy, tak ma prosim nekamenujte, ak sa pytam na nieco, co tu uz v
> minulosti bolo riesene :-)
>
> Momentalne by som potreboval v LaTeX-u nakreslit elipsu. Nemam vsak na
> mysli ten trapny \oval ale poriadnu elipsu, ak mam zadane presne hodnoty
> polosi/osi. Bolo by fajn, ak by sa dala aj rozne pootocit (teda nie iba
> pripad x=a a y=b). Vdaka za radu.
>
> Peter

Doporucuji opet to, co dnes uz jednou - balik mfpic. Je na CTAN anebo
primo od autora sbalene: http://comp.uark.edu/~luecking/tex/mppic.html.
Obsahuje podrobnou dokumentaci a ukazky. Vystup je mozny do metfontu
nebo metapostu. Je urceno pro plain, amstex, latex(2e), pdf(la)tex, ...
Zdrojovy kod se pise primo do texoveho zdrojaku.
Casem se ve Zpravodaji CSTUGu snad objevi cesky manual.
Zdravi
        Jaromir Kuben