instalace cslatex v Debianu

Karel Mokry karel at ucw.cz
Wed Jan 10 12:28:05 CET 2001

> Nainstaloval jsem cslatex z baliku cslatex.deb a nejela mi podpora pro
> ceske fonty.

   toto je spise problem okolo Debianu. Dobry zroj informaci je
   www.debian.cz a tam se jiz da snado najit odkaz na archiv konference.
   Pripadne se do konference prihlasit a zeptat se tam.

   Debian pouzivam jiz pomerne dlouho bez jedineho problemu. S timto
   problemem jsem se nesetkal. Rekl bych, ze nekde u Vas na stroji
   je neco spatne nastavene. Zkuste rucne spustit texhash.

   <flame>
     O RedHatu 7.0 jsem neslysel nic dobreho.
   </flame>

   Karel Mokry

--
Nekdy je spolucestujici dulezitejsi nez cil cesty.
karel at ucw.cz