instalace cslatex v Debianu

Frantisek Repkovsky repkovsk at intrak.tuke.sk
Wed Jan 10 12:30:26 CET 2001

Prajem pekny den,

Dòa St, 10 jan 2001 ste napísali:

Ja pouzivam Debian distribuciu, ale LaTeX mam nainstalovany z TexLive CD. Ako
som vsak zistil tak czech.sty sa nachadza v baliku tetex-base. Okrem toho su v
distribucii baliky cslatex, cstexfonts, cspsfonts atd., ktore vsak zavisia na
baliku tetex-base. Odporucam vsak radsej nainstalovat LaTeX z CD TeXLive.

> Ja pouzivam  Red Hat od verze 5.1  (dneska mam 7.0) a vsude je TeX vcetne
> vsech davek (pdfcsLaTeX, csplain, csLaTeX, AmsTeX, csLAmsTeX, ...) a vcetne
> korektni cestiny iso-8859-2. Ale nejvice se mi ale osvedcilo psat cestinu
> pres makra (\v{z},...), protoze pak nemam problemy, pokud edituju soubory ve
> skole pod "operacnim systemem" DOS.
Nie je vyhodnesie pisat to normalne a skonvertovat si v pripade potreby subor
pre DOS pomocou utilitky flip (konvertuje subory medzi viacerymi formatmi)?

>     Nebylo by tedy rozumejsi prejit na Red Hat. Verze 7.0 pry vyjde v par
> nejblizsich dnech v Computer Pressu.
Myslim, ze distribucia Debian je v poriadku :). Podla mna nie je dovod
prechadzat na RH7.0.

S pozdravom

Fero Repkovsky