Editor pro TeX pro Windozu

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Feb 26 10:59:15 CET 2001

>      Pouzivam WinEdt (nyni jiz ve verzi 2.0) ve spojeni s MikTeXem
> (v.1.2) Ghostscriptem (v. 6.5) s Ghostview (v. 3.6) a Yapem (v.0.98k)
> neco pres rok. Je to idealni nastroj pro praci v prostredi Windows.
> Pokud vsak jde o spellchecker, jedna se vzdy pouze o kontrolu
> jednotlivych slov, nikoliv stavbu vet. Tedy nenalezne chyby napr.
> typu "is-are". Pritom slovniky (pro ruzne reci) lze najit i v TeX
> Live 5d, ktery jsme nedavno dostali.
>
> M. Balda

 Zkousel jsem si WinEdt stahnout - ale na CTANu jsem nasel pouze
neregistrovanou verzi 1.4... Zaujalo mne to, ale:

 - Pokud se za editor musi platit, tak je to pro mne momentalne asi o
nicem - nejsem typ, ktery bezne pouziva nelegalni programy.

 - Existuje nejaka verze tohoto programu, kterou lze bezplatne pouzivat?

 - V te instalaci z CTANu mi to nezobrazilo znaky cesky a nenasel jsem
moznost, jak tam cestinu nastavit (behem chvilinky hledni). Zel mnoho se v
tom doubat nemohu, protoze se mi blizi termin odevzdani prace a ja nemohu
travit hodiny vselijakymi nastavovanimi. Prekopiroval jsem si take cesky
slovnik, ale v optionech mi to nedalo nabidku jej vyuzit. (Nejaky
combobox, ale cestina tam nebyla).

 Dekuji za pripadne odpovedi.

 S pozdravem,
			Michal Ř.
Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha