Editor pro TeX pro Windozu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Mon Feb 26 11:11:22 CET 2001

Dne 26. února 2001 v 10:59, Michal Rada napsal(a):

>  Zkousel jsem si WinEdt stahnout - ale na CTANu jsem nasel pouze
> neregistrovanou verzi 1.4... Zaujalo mne to, ale:

ftp://ftp.muni.cz/pub/tex/CTAN/nonfree/systems/win32/winedt

>  - Pokud se za editor musi platit, tak je to pro mne momentalne asi o
> nicem - nejsem typ, ktery bezne pouziva nelegalni programy.

>  - Existuje nejaka verze tohoto programu, kterou lze bezplatne
>  pouzivat?

Nevim o ni, myslim, ze ne. Ta stavajaci se da pouzivat 1 mesic. Za
ty penize to opravdu stoji, i kdyz investice do uceni je nutna.
Zakladni nastaveni vsak moc nevyzaduje, je to na par minut.

>  - V te instalaci z CTANu mi to nezobrazilo znaky cesky a nenasel jsem
> moznost, jak tam cestinu nastavit (behem chvilinky hledni). Zel mnoho

Nastavit zobrazovani ceskymi znaky (stredoevropske)

Zdravi
jokr at phil.muni.cz | http://www.phil.muni.cz/~jokr
ICQ 28062964
tel.: +420 (0)5 41121163