Editor pro TeX pro Windozu

Miroslav BALDA balda at ufy.zcu.cz
Fri Feb 23 14:04:41 CET 2001

> Date:          Fri, 23 Feb 2001 11:13:00 +0100
> From:          "Petr Aubrecht" <aubrech at labe.felk.cvut.cz>
> Subject:       Re: Editor pro TeX pro Windozu
> To:            cstex at cs.felk.cvut.cz

> U WinEdt jsem si taky nastavil vlnku, ale taky mi nereloadoval zdrojak. Az
> kdyz jsem nastavil, ze mam odsouhlasit parametry, tak zjistil, ze se neco
> stalo. Jednodussi cestu, bohuzel, neznam (ale netvrdim, ze neni!).

> WinEdt vrele doporucuju - ma cesky spellchecker a vubec je vybornej (jen si
> to chce trosku zvyknout).
>
> Petr

     Pouzivam WinEdt (nyni jiz ve verzi 2.0) ve spojeni s MikTeXem
(v.1.2) Ghostscriptem (v. 6.5) s Ghostview (v. 3.6) a Yapem (v.0.98k)
neco pres rok. Je to idealni nastroj pro praci v prostredi Windows.
Pokud vsak jde o spellchecker, jedna se vzdy pouze o kontrolu
jednotlivych slov, nikoliv stavbu vet. Tedy nenalezne chyby napr.
typu "is-are". Pritom slovniky (pro ruzne reci) lze najit i v TeX
Live 5d, ktery jsme nedavno dostali.

M. Balda

 Prof.Ing.Miroslav BALDA,DrSc.
 Institute of Thermomechanics
 Academy of Sciences
 Veleslavinova 11            |    balda at cdm.it.cas.cz
 301 14  Plzen               | phone:  +42019 7236415
 Czech Republic              | fax  :  +42019 7220787