uprava PSfontov pre pdfCsLaTeX

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Feb 21 14:29:43 CET 2001

On Wed, 21 Feb 2001, Peter Gasparovic wrote:

> [...]
> Celkom uspesne som si vyrobil .TFM a .VF subory, ale pri prezerani
> vysledneho pdf su znaky rozhodene. Konkretne: znak s diakritikou je
> umiestneny spravne, ale nasledujuci znak je posunuty dolava, takze ho
> prekryva. Pri pokusoch s .VPL suborom som zistil ze vsetko kazi
> diakriticke znamienko. Pri uprave bodu sadzby nepomahaju ani prikazy
> (PUSH) a (POP).
> Aj ked si mozem zohnat prislusne lokalizovane fonty, tento problem ma
> zaujima principialne.
>
> Dokaze mi niekdo jednoducho poradit v com je chyba, alebo ma aspon

Myslim, ze jsem na tuto zradu jiz v tomto listu upozornoval. Potiz je v
tom, ze z hlediska Acrobatu neni Times jako Times a deje se presne to, co
popisujete. Pouzijte metriky z baliku cspsfonts, font Times a Helvetica z
ghostscriptu (nahradni tusim od URW) nebo licencni od Adobe, ktery je
soucasti OS/2 (s jinymi nemam zkusenosti) a vlozte je do PDF dokumentu.
Pak to funguje dobre.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/