uprava PSfontov pre pdfCsLaTeX

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Wed Feb 21 13:38:19 CET 2001

Potreboval som narychlo urobit v pdCsfTeXu sadzbu fontami Times,
Helvetica apod. Kedze som nasiel iba fonty v orig. Adobe kodovani,
skusal som pouzit utilitku a2ac (este z emtex distribucie cstexu).
Celkom uspesne som si vyrobil .TFM a .VF subory, ale pri prezerani
vysledneho pdf su znaky rozhodene. Konkretne: znak s diakritikou je
umiestneny spravne, ale nasledujuci znak je posunuty dolava, takze ho
prekryva. Pri pokusoch s .VPL suborom som zistil ze vsetko kazi
diakriticke znamienko. Pri uprave bodu sadzby nepomahaju ani prikazy
(PUSH) a (POP).
Aj ked si mozem zohnat prislusne lokalizovane fonty, tento problem ma
zaujima principialne.

Dokaze mi niekdo jednoducho poradit v com je chyba, alebo ma aspon
nasmerovat spravnou cestou?

  Peter Gasparovic

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
tel: (+421-95) 6512 377, 483
fax: (+421-95) 6512 323
mailto:pegas at vlake.army.sk
http://www.korab.cz/pegas