=?iso-8859-2?Q?=C8e=B9tina?=, babel, miktex

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Feb 21 14:42:56 CET 2001

-------- Original Message --------
       From: "Kodlson" <kodlson at cmail.cz>
         To: "Jirka Kosek" <jirka at kosek.cz>

Odebiram konferenci TEX ale nevim jak mam zaslat dotaz do ni tak jsem
alespon ho zaslal vam. Pokud budete mit chut ho zodpovedet budu jen rad.
Dekuji Karebs Nemohu pouzit\usepackage{czech}presto ze vim ze ho mam na
dane ceste !Pise to Package babel Error: You have used an old interface
to call babel. Co to je babel a proc mi to pisepouzivam MIKTEX 2.0 s
opravoujako editor mam Winedt.Jsem absolutni zacatecnk v Latexu ale
nevzdavam se :) Muj pripad\documentclass[11pt,czech]{report}
%usepackage{czech} \begin{document}
eeeeeeeeeeeeeeeee   %vypise spravneąąąąąąąąąąąąąąąąą     %vubec
nezobrazi\end{document}