2 jazyky - 2 stlpce

^(w)^ wohnivec at iol.cz
Mon Feb 19 21:23:03 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Ladislav Bitto wrote:

> Dobry den,

> Neviem preco (znelo to ako vycitka, ze to s TeX-om neide - alebo citim v
> kostiach, ze za chvilu to budem potrebovat), ale zacal som mysliet nato, ze co
> by som urobil, keby som to dostal za ulohu. Vyriesit to na urovni styloveho
> suboru nie je jednoducha vec. Napadlo ma nieco, co by sa dalo okamzite pouzit.

... nevim nakolik nejednoduche, ale nerekl bych ze se tady tim
leckdo nezabyval. Bohuzel mi puvodni mail unikl, tak doufam ze to
nebude moc vedle.

Nejaka inspirace co s tim by se dala mozna najit ve zpravodaji
4/97 - sazba zrcadlovych prekladů...

Priklad by se nasel v balicku csindex (csindex.dvi), uprava
programu makeindex a preklad dokumentace od p. Wagnera, jen
nevim, jestli zdrojovy soubour, na CTAN neni, nebo ho jen nemuzu
najit.

...s pranim dobreho vecera W.

--
                                            Wohnivec ^(w)^.