2 jazyky - 2 stlpce

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Feb 20 06:50:32 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001,  ^(w)^  wrote:

> ... nevim nakolik nejednoduche, ale nerekl bych ze se tady tim
> leckdo nezabyval. Bohuzel mi puvodni mail unikl, tak doufam ze to
> nebude moc vedle.

To je jasne. Dokonca si myslim, ze sa s tim zaoberalo viac ludi a stravili
nad problemom vela casu. Tato konferencia by mala byt hlavne o tom, aby
sme si navzajom poradili, pomohli, usmernili .......

Mna len napadlo, ze by sa to dalo pohodlne zvladnut zakladnymi TeX-ovskymi
nastrojmi a dvoj (alebo viac) jazykovy problem v stlpcovej forme by som
nemusel ani riesit.

Zdravi
Ladislav Bitto