Farebny obrazok

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Mon Dec 17 15:09:41 CET 2001

Existuje nejaky
> jednoduchy
> >

> Moznosti jsou nasledujici:
> 1. Z PS souboru udelat separace vhodnym postupem, napr. nejaky (snad)
> Australan udelal balik AURORA, je zdarma pro nekomercni pouziti (ale mel
> jsem s nim problemy)
>
> 2. Zeptat se obsluhy osvitky, jak potrebuji mit pripraveny PS soubor, aby
> osvitka zvladla separace sama.

Na moje prekvapenie vidim, ze tento problem na urovni PS nie je dostatocne
vyrieseny. Potom je mozno vhodne uviest aj velmi primitivny sposob, ktory
som pouzil ja. V TeXovskom texte som nechal prazdne miesta pre obrazky a
zmontoval ich dokopy s textom v CorelDraw, ktory osvitky priam miluju.

Zdravi

Anton Surda