Farebny obrazok

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Dec 18 11:31:08 CET 2001

On Mon, 17 Dec 2001, Anton Surda wrote:

> Na moje prekvapenie vidim, ze tento problem na urovni PS nie je dostatocne
> vyrieseny. Potom je mozno vhodne uviest aj velmi primitivny sposob, ktory
> som pouzil ja. V TeXovskom texte som nechal prazdne miesta pre obrazky a
> zmontoval ich dokopy s textom v CorelDraw, ktory osvitky priam miluju.

Ono to vyresene je, ja bych to umel v PS udelat, jen je nutno znat urcite
parametry osvitky. Potiz je v tom, ze obsluha osvitky vetsinou postscriptu
nerozumi, neznaji parametry sve osvitky a dokonce nevedi, kam schovali
technickou dokumentaci. Vim jen o jednom DTP v Praze, kde obsluha zna
postscript, ale oni take berou PDF, coz je pro me pohodlnejsi... Ale mozna
je takovych DTP vice...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/