Farebny obrazok

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Dec 17 11:35:32 CET 2001

On Fri, 14 Dec 2001, Anton Surda wrote:

> [...]
> ciernobiele .eps obrazky a dvips, ktory z .dvi urobi .ps subor. Co mam
> urobit, ak chcem vyrobit cierny text s farebnymi .eps obrazkami, z ktoreho
> by dokazala osvitova jednotka vyrobit prislusne 4 filmy. Obrazky by zrejme
> museli byt vhodne pripravene na separaciu. Postscriptovy subor by mal mat
> asi tiez nejaku hlavicku, ktora by informovala osvitovu jednotku, dodala
> orezove znacky a uviedla na kazdom filme o aku separovanu farbu sa jedna. V
> manuali o dvips som nic na tuto temu nenasiel. Existuje nejaky jednoduchy

Moznosti jsou nasledujici:
1. Z PS souboru udelat separace vhodnym postupem, napr. nejaky (snad)
Australan udelal balik AURORA, je zdarma pro nekomercni pouziti (ale mel
jsem s nim problemy)

2. Zeptat se obsluhy osvitky, jak potrebuji mit pripraveny PS soubor, aby
osvitka zvladla separace sama.

3. Dodat soubor jako PDF, pak se zvladnou separace urcite dobre a nemusite
delat nic. V Distilleru je nutno pro prevod do PDF nastavit Press
Optimized. Dale je nutno mit na pameti, ze ani font Times neni
kompatibilni s fontem Times, takze i tyto fonty je nutno do dokumentu
vlozit. Jiste mi nekdo namitne, ze podle specifikace musi byt tyto fonty
vsude stejne, ale ja uz jsem si v praxi vyzkousel, ze nejsou... Nekomercni
programy pro tvorbu PDF jsem nezkousel, takto vytvorene soubory nechavam
bez problemu svitit zcela bezne.

> Za pomoc dakuje
>
> Anton Surda

Zdenek Wagner