Re: Problémy s Postscriptem a fonty jestì jednou..

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Mon Dec 17 08:51:49 CET 2001

On Sun, 16 Dec 2001, [iso-8859-1] Tomás Mikolanda wrote:

> Omlouvám se, skutecne slo jen o preklep (malinkatej)
> pri prepisu do e-mail klientu.
>

> Zkousel jsem rochu experimentovat s dvips a snazil jsem se
> precíst celej manuál k dvipsu a trochu jsem jeste zkoumal WinEdt.
>
> Resení jsem nalezl cástecné:
>
> Pri výberu príkazu ve WinEdtu "dvi-->ps" se ve verzi 5.2 objeví okno
> s mozností zadání blizsích specifikací:
>  Standardne se nabízí:
>   "-P pdf -P cs"

Problem je, ze volba -Ppdf nacte soubor config.pdf, a v nem je (zrejme
z nejakych historickych duvodu) volba "G", ktera je nekompatibilni
s natahovanim fontu, ktere maji jiny encoding vektor nez AdobeEncoding.
CSfonty samozrejme nemaji AdobeEncoding. Staci mozna zlikvidovat tu volbu
"G" ve jmenovanem souboru.

Petr Olsak