Re: Problémy s Postscriptem a fonty jestì jednou..

Tomás Mikolanda mikolandovi at raz-dva.cz
Sun Dec 16 22:09:49 CET 2001

Omlouvám se, skutecne slo jen o preklep (malinkatej)
pri prepisu do e-mail klientu.

Zkousel jsem rochu experimentovat s dvips a snazil jsem se
precíst celej manuál k dvipsu a trochu jsem jeste zkoumal WinEdt.

Resení jsem nalezl cástecné:

Pri výberu príkazu ve WinEdtu "dvi-->ps" se ve verzi 5.2 objeví okno
s mozností zadání blizsích specifikací:
 Standardne se nabízí:
  "-P pdf -P cs"

Co se ale nestalo tyto dve volby se z nejakého duvodu nesnesou.
Ligatury (slitky) plne fungují pokud uvedeme jenom "-P cs"
pri volbe "-P pdf" to jde taky ale furt to neco namítá a obcas
vypíse nejaké varování.

Dekuji vsem za jakkoliv rady a dekoji jeste jednou..

S pozdravem

      Tomás Mikolanda