Acrobat Reader 5.0 v. Acrobat Reader 4.0

Tomáš Mikolanda mikolandovi at raz-dva.cz
Sun Dec 16 22:10:09 CET 2001

Ahoj všem ještě jednou..

Mám takovej jeden malinkatej problémek.

Z neznámýho důvodu mi nejdou v Acrobatu 5.0 vytisknou nějaký obrázky.
Reakce Acrobatu 5.0 je taková, že napíše "Tiskne se...." a tak to taky skončí
a program se úplně hryzne....

Co je mi ale divné, že u všech předchozích verzí se tento problém nevyskytoval.

Neznáte nějakou radu či nápovědku, která by mi pomohla vyřešit daný problém
a rozběhnou plně tisk i pod Acrobat Reader 5.0

-- Radu, že si mám nainstalovat starší verzi, asi přijmu snad až i po neúspěšném
řešení zde s vámi...

S pozdravem a mnoha díky

     Tomáš Mikolanda

name:     Tomáš Mikolanda
e-mail:     tomas.miky at seznam.cz
www:       http://sweb.cz/tomas.miky

Student at Technical University of Liberec,
    Faculty of Mechatronics and Interdisciplinary engeneering studies

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.