mezera v nazvu souboru

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 7 18:32:15 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Jiri Zelinka wrote:

> Pravdu ma patrne pan Olsak a MikTeX skutecne neni TeX. V nem jsem uspesne
> vyzkousel prikaz
> \input "pokus 1"
> ktery pod Web2C TeXem nefunguje. Zde nefunguje ani zminovane \includegraphics.
> Radu o zmene jmena souboru slyset nepotrebuji, jelikoz ji znam (sam zasadne
> soubory s mezerou v nazvu nevytvarim). Chtel jsem zjistit, co Tex umi (dotaz do
> konference byva zpravidla nejrychlejsi zpusob). Neni mi jasne, jak s tim souvisi
> rada o nepouzivani TeXu.

Omlouvam se, tou radou o nepouzivani TeXu jsem to asi mirne prehnal. Jen
me nenapadlo zadne rozumnejsi reseni. Nyni me ovsem napada: TeX jako
otevreny system muzete "pouzit" i tak, ze vyuzijete jeho zdrojove texty,
vylepsite si to (treba tak, aby to umelo mezery v nazvech souboru) a
vysledny produkt muzete vesele pouzivat, prodavat a jinak s nim nakladat.
Jen ho nesmite nazvat TeX. Neco podobneho asi udelal za Vas autor MikTeXu.

Petr Olsak