mezera v nazvu souboru

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Fri Dec 7 15:16:59 CET 2001

Zdenek Wagner wrote:

> \includegraphics je hodne slozite makro, mozna se to prohani pres dalsi
> makra, jmeno souboru je taky mozna ulozeno v nejakem makru, cimz pri
> \openin treba ta mezera v nazvu nevadi.

Pravdu ma patrne pan Olsak a MikTeX skutecne neni TeX. V nem jsem uspesne
vyzkousel prikaz
\input "pokus 1"
ktery pod Web2C TeXem nefunguje. Zde nefunguje ani zminovane \includegraphics.
Radu o zmene jmena souboru slyset nepotrebuji, jelikoz ji znam (sam zasadne
soubory s mezerou v nazvu nevytvarim). Chtel jsem zjistit, co Tex umi (dotaz do
konference byva zpravidla nejrychlejsi zpusob). Neni mi jasne, jak s tim souvisi
rada o nepouzivani TeXu.

Preji vsem pekny vikend.

Jiri Zelinka