pisma, cislovani, podrobnejsi dokumentace atd.

David Trcka trcka at poda.cz
Fri Dec 7 13:47:33 CET 2001

Zdravim,

zacinam s LaTeXem a narazil jsem (zacatecnicky) na par zahad. Predem
podotykam, ze jsem prochazel ruzna pdf a ps ohledne temat "zaciname s
TeXem", ale odpovedi na me otazky jsem tam nenasel. Takze:

1. jakym zpusobem docilim toho, abych zmenil v celem dokumentu typ pisma
na bezpatkovy? Pouzivam documentstyle{article}, ktery mi vyhovuje co se
tyce formatovani, ale chtel bych to mit bezpatkovym pismem. A pripada mi
  kacirske davat tam 1000x \textsf.

2. jak ovlivnim velikost nadpisu v prikazu \maketitle?

3. v dokumentu mam \pagestyle{empty} a presto mi \maketitle ocisluje
stranu. To je chyba nebo vlastnost? Jak se toho zbavim?

4. existuje nekde v elektronicke podobe dokumentace podrobnejsi nez
"TeXbook naruby" nebo "Ne prilis strucny uvod do systemu LaTeX 2e", ale
zas ne takoveho stylu jako referencni prirucka?

5. jak udelam napis jeste vetsim pismem nez \HUGE?

Dekuji

David Trcka