mezera v nazvu souboru

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Fri Dec 7 10:59:04 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Zdenek Wagner wrote:

> \includegraphics je hodne slozite makro, mozna se to prohani pres dalsi
> makra, jmeno souboru je taky mozna ulozeno v nejakem makru, cimz pri
> \openin treba ta mezera v nazvu nevadi.

Nechapu, jak by mohla nevadit. Nakonec se to musi expandovat na
\openin <file_name><separator> nebo \include <file_name><separator>,
pricemz podle tex.web, TeXbook a dalsich autorit separatorem je mimo jine
mezera ASCII 32 bez zavislosti na tom, jakou ma dany token kategorii.
Pokud tazateli po pouziti uvozovek mezera nevadila, je to nebezpecny klam,
ze nebude vadit ani na skutecnem TeXu. To ovsem neni pravda.

Petr Olsak