Hloupy dotaz

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Dec 7 08:28:08 CET 2001

Josef Polach wrote:

> predevsim z pracovniho adresare -  z toho, odkud byl TeX spusten. Asi to
> plati ve vsech systemech. Ve Windows delam malo a to jeste na distribuci
> MINITeX. Pro urcitou praci si udelam podadresar, do nej vlezu, spustim TeX a
> necham ulozit nastaveni. Ma to tu vyhodu, ze kdyz tam jdu podruhe, nemusim
> menit jmeno souboru. Vse co se tyka te konkretni prace je pak na jednom
> miste. Pripadne se da i nastavit, aby se soubory tahaly i z jineho nez
> pracovniho adresare, ale to z hlavy nevim, zapatrejte v archivu, psalo se tu
> [...]
Z Vaseho puvodniho dotazu neni zcela jasne, ktere soubory .tex
mate na mysli.

Pokud jde o Vase vlastni dokumenty, na kterych pracujete, pak
asi vsechny distribuce predpokladaji, ze je mate v nejakem
vlastnim adresari a ten mate nastaven jako pracovni.

Pokud ale mate na mysli napriklad baliky maker pro plain
(taky maji priponu .tex), tak zalezi na pouzivane distribuci
a jeji adresarove strukture.
- emtex a odvozene distribuce (zmineny MINITEX) je maji v
  adresari ....\emtex\texinput\
- distribuce pouzivajici standartni strukturu (teTeX, TeXlive ...)
  v cele casti stromu pod .....\texmf\tex\....,
  napriklad ....\texmf\tex\plain\base\
- o Win distribuci MikTeX nic nevim, nikdy jsem ji nepouzil.
  Snad pouziva take standartni strukturu.

Distribuce se standartni adresarovou strukturou navic pouzivaji
vlastni mechanismus vyhledavani souboru. Pokud pridate
do adresare treba vlastni balik maker, musite obnovit
databazi tohoto mechanismu, aby se soubor nasel.

                           Lubos Kloc