Hloupy dotaz

Josef Polach polach.j at pbsvb.cz
Fri Dec 7 07:18:06 CET 2001

>Dobry vecer,
>
>po vsech tech vsetecnych otazkach jsem bezradny. Nejak nemohu prijit na
>to odkud TeX pod Windows nacita soubory .tex.( Tim myslim z ktereho
>adresare ) Najde se nekdo kdo pomuze?

predevsim z pracovniho adresare -  z toho, odkud byl TeX spusten. Asi to
plati ve vsech systemech. Ve Windows delam malo a to jeste na distribuci
MINITeX. Pro urcitou praci si udelam podadresar, do nej vlezu, spustim TeX a
necham ulozit nastaveni. Ma to tu vyhodu, ze kdyz tam jdu podruhe, nemusim
menit jmeno souboru. Vse co se tyka te konkretni prace je pak na jednom
miste. Pripadne se da i nastavit, aby se soubory tahaly i z jineho nez
pracovniho adresare, ale to z hlavy nevim, zapatrejte v archivu, psalo se tu
o tom. V jinych instalacich to muze byt jinak, vetsinou delam v Linuxu a tam
se mi osvedcilo vlastni usporadani plochy (konzole, editor(y), prohlizec
DVI).

Zdravi

Josef
mailto:j_polach at email.cz