J. Kosek: DocBook -- XML prakticky; Praha 8.12., 13h

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 5 17:40:58 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001, Jaroslav Snajdr wrote:

> No, zalezi na tom, pro jake ucely to chcete pouzivat. Ja pisi manual k
> softwaru, ktery se prodava take za priblizne 500 USD. Po vyzkouseni
> trial verze XMetaLu a zjisteni, ze se mi moc libi, jsem si to nechal
> objednat a nikdo ani nehnul brvou.

Bohuzel je pouze pro Windows...

> Pro publikovani pouzivam XSL stylesheety pro HTML a HTML Help. Nad
> tistenou verzi jsem dlouho dumal a zkousel ruzna reseni, a nakonec
> pouzivam vestavenou podporu pro XML v ConTeXtu. Jako vstup slouzi primo
> XML soubor, bez jakehokoliv predzvejkani, krome zmeny kodovani
> utf8..latin2. Kdyz jsem si panu Hagenovi stezoval, ze mi neco nefunguje,
> obratem jsem dostal patch :-)

A pokud nemate nastroj pro konverzi kodovani v XML souborech, podivejte se
na mou stranku http://icebearsoft.euweb.cz/xml

> Vsechny PDF dokumenty vyrobene ruznymi JadeTeXy a PassiveTeXy mi prisly
> vylozene osklive - bylo na nich jasne videt, ze jsou strojove generovane
> bez jakekoli pece.

A co clanky Jiriho Koska ve Zpravodaji 4/2000? Ty jsou psany v docbooku,
XSLT stylem prevedeny do LaTeXovych zdrojaku, zpracovany standardnim
LaTeXem a do PDF prevedeny komercnim Distillerem.

> -jns

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/