psbook problem

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Dec 5 16:19:14 CET 2001

ZW> EPS maji take sve DSC. Nektere programy je bohuzel nezvladaji, mozna je to
ZW> zrovna pripad psnup a psbook. Pouzijte pri generovani PS souboru programem
ZW> dvips parametr -K0. To by melo vyhazet komentare z vlozenych EPS a
ZW> programy se nezblbnou.

Dekuji za smerovani, prisel jsem na to, kde je problem.

Pro konverzi TIFFu do EPS jsem pouzil Photoshop 6 a vytvoril binarni
EPS (ale zkousel jsem i ascii -- ktere vsak vypada take nejak binarne,
byt jinak nez predchozi s volbou binary).

A v tom je problem, s timto EPS si neporadi psbook.

Pouzil jsem tedy EPS ziskane koverzi TIFF-EPS v CorelDRAW 9, ktere je
ascii a bezne citelne (vidim v nem jednotlive ps prikazy). Ma sice 1,5
MB (tamten mel 680 KB), ale s timto EPS si psbook vi rady.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.