psbook problem

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 5 15:18:19 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001, Lubos Kloc wrote:

> Dekuji za pouceni, nejak ty zmeny specifikaci a verzi nestacim
> sledovat....
> V kazdem pripade ale DSC komentar ve vlozenem obrazku nedava valny
> smysl, takze bych nevahal ho vyhodit.

Dava. Existuji programy, ktere dokazou v PS souboru identifikovat vlozeny
EPS a nahradit ho. Predstavte si pripad, kdy tvorim nejaky dokument, nemam
konecne verze obrazku a pouzivam software, ktery nemaji v DTP studiu. Ja
jim tedy poslu PS s temi nedokonalymi EPS, oni odjinud ziskaji finalni EPS
stejnych rozmeru a na zaklade vnorenych DSC je mohou vymenit. Proto ma
dvips obe moznosti.

>                               Lubos Kloc

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz