psbook problem

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 5 17:23:09 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001, Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

> Dekuji za smerovani, prisel jsem na to, kde je problem.
>
> Pro konverzi TIFFu do EPS jsem pouzil Photoshop 6 a vytvoril binarni
> EPS (ale zkousel jsem i ascii -- ktere vsak vypada take nejak binarne,
> byt jinak nez predchozi s volbou binary).

Binarni by radeji byt nemel, s tim by si nemusela poradit ani tiskarna.
Pokud se pri konverzi do EPS zapne Level 2, pak se pouzije nejaka komprese
a ASCII85. Pak tam ale vzniknou radky, ktere vypadaji na pohled jako
komentare a nektere programy to zmate. Nekdy to zmate i dvips, takze ty
radky vyhodi a vysledkem je nefungujici PS soubor. Dvips (alespon v Linuxu
a v OS/2) umi vkladat primo .eps.gz i .eps.bz2, ovsem v tomto pripade se
neprecte BoundingBox. Resim to tak, ze si napred jednoduchym skriptem
prectu vsechny BoundingBoxy a vytvorim prislusne prikazy pro vkladani
obrazku, pak obrazky zkomprimuju. Jde totiz o to, ze mam vlastne vse na
disku dvakrat, jednou jako EPS a podruhe ve vyslednem PS. Takhle to mam
alespon v jedne verzi komprimovane. A kdyz maji ty EPS bez komprese
dohromady 2 GB, tak uz se to na disku pozna...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz