\deffootnote

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Dec 27 18:50:56 CET 2001

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, jestli náhodou někdo nerozumíte ovládání makra \deffootnote ve třídě stylů Koma-script? Standardní nastavení těchto stylů (stejně jako standardních) se mi vůbec nelíbí a moc rád bych to změnil. Pomocí googlu jsem zjistil, že k nastavení existuje makro %subj%, ale bohužel anglický návod se o něm nezmiňuje a němčinou nevládnu. Mohl byste mi někdo pomoci, alespoň jednoduchým překladem parametrů (přiložen je příslušný úsek německého manuálu, pokud by to někomu pomohlo)?

    Děkuji mnohokráte

        Matěj